1.Как да поръчам?

 

За да поръчате трябва да се регистрирате. Регистрацията може да направите преди или след като напълните кошницата си.

След като приключите с пазаруването натиснете бутона ПЛАЩАНЕ.

 Плащането се извършва с наложен платеж при получаване на доставката на Спиди.

 

  1. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

 

Вече можете да направите поръчка като гост на сайта, т.е. без да имате регистрация или да влизате в профила си.    

 

  1. Какъв е начинът на плащане?

 

Плащането на продуктите се извършва по два начина: с банкова карта при финализиране на поръчката или в брой при получаване на продуктите (наложен платеж).

 

  1. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

 

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.      

 

5. Какъв е начинът за доставка?

 

Доставката се извършва до 3 работни дни-до офис на Еконт или Спиди или на посочен от вас адрес.

Цените за доставка се изчисляват в реално време и можете да ги видите след като добавите избраните артикули в кошницата и подготвите поръчката.

Ако желаете доставката да ви бъде изпратена с друг куриер посочете го в коментара при поръчката.

За поръчки над 89лв доставката е безплатна до офис на куриерската фирма Спиди.

 

6. Възможно ли е да върна закупени дрехи?

 

Да, възможно е при следните условия:

            1/ Дрехите са дефектни

            2/ Поръчаният размер не съответства на размера, който Ви е необходим

            3/ Получилите сте продукт, различен от поръчания.

            В случай, че решите да върнете поръчаните Продукти моля да имате предвид, че Продуктите трябва да са в добро състояние, да не са използвани и да са в оригиналната си опаковка.Shop.tria.bg си запазва правото да откаже връщането на Продукти, които не съответстват на посочените по-горе условия. Shop.tria.bg ви съветва да върнете продуктите по куриер с обратна разписка или по друг начин, който да доказва, че стоките са върнати. Shop.tria.bg не носи отговорност в случай, че Продуктите бъдат загубени или повредени по време на връщането им. Всички разноски по получаване и връщане на Продуктите са за Ваша сметка, с изключение на случаите, когато дрехите са дефектни. Продуктите могат да бъдат връщани само в 14-дневен срок от получаването им.

  1. Как работят допълнителните отстъпки за регистрирани клиенти?

Всеки регистрирал се клиент получава допълнителна отстъпка от 10%, която важи за нови ненамалени колекции и 5% за вече намалени. Например, ако сте харесали рокля с отстъпка 20% и се регистрирате, отстъпката за вас ще е 25%. За да се възползвате от допълнителната отстъпка, трябва да се влезли през профила си. 

* Допълнителната отстъпка не важи за стоки, намалени с 50% и повече.

Ако имате проблем с допълнителните отстъпки, моля свържете се с нас.

8. Цени в магазините

Възможно ли е да има разлика в цените в физическите магазини от тези в онлайн магазина?

Цената на новите продукти е една и съща както в обикновените магазини, така и в онлайн магазина. Що се отнася до специалните оферти и разпродажбите, може да има несъответствия – цените в обикновените магазини и в онлайн магазина може да се различават.

Възможно ли е не всички цветове на един и същи модел да с една и съща цена?

В някои случаи определени цветове са по-малко популярни от други и обикновено са с по -ниски цени. Следователно може да се случи така, че само един цвят да бъде с намалена цена, докато другите цветове ще останат редовната цена.