1.Как да поръчам?
За да поръчате трябва да се регистрирате. Регистрацията може да направите преди или след като напълните кошницата си.
След като приключите с пазаруването натиснете бутона ПЛАЩАНЕ.
Плащането се извършва с наложен платеж при получаване на доставката на Спиди.
- 2. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
- Вече можете да направите поръчка като гост на сайта, т.е. без да имате регистрация или да влизате в профила си.
- 3. Какъв е начинът на плащане?
- Плащането на продуктите се извършва по два начина: с банкова карта при финализиране на поръчката или в брой при получаване на продуктите (наложен платеж).
- 4. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
- След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.
5. Какъв е начинът за доставка?
Доставката се извършва до 3 работни дни-до офис на Еконт или Спиди или на посочен от вас адрес.
Цените за доставка се изчисляват в реално време и можете да ги видите след като добавите избраните артикули в кошницата и подготвите поръчката.
Ако желаете доставката да ви бъде изпратена с друг куриер посочете го в коментара при поръчката.
За поръчки над 89лв доставката е безплатна до офис на куриерската фирма Спиди.
6. Възможно ли е да върна закупени дрехи?
Да, възможно е при следните условия:
1/ Дрехите са дефектни
2/ Поръчаният размер не съответства на размера, който Ви е необходим
3/ Получилите сте продукт, различен от поръчания.
В случай, че решите да върнете поръчаните Продукти моля да имате предвид, че Продуктите трябва да са в добро състояние, да не са използвани и да са в оригиналната си опаковка.Shop.tria.bg си запазва правото да откаже връщането на Продукти, които не съответстват на посочените по-горе условия. Shop.tria.bg ви съветва да върнете продуктите по куриер с обратна разписка или по друг начин, който да доказва, че стоките са върнати. Shop.tria.bg не носи отговорност в случай, че Продуктите бъдат загубени или повредени по време на връщането им. Всички разноски по получаване и връщане на Продуктите са за Ваша сметка, с изключение на случаите, когато дрехите са дефектни. Продуктите могат да бъдат връщани само в 14-дневен срок от получаването им.
7. Как работят допълнителните отстъпки за регистрирани клиенти?
Всеки регистрирал се клиент получава допълнителна отстъпка от 10%, която важи за нови ненамалени колекции и 5% за вече намалени. Например, ако сте харесали рокля с отстъпка 20% и се регистрирате, отстъпката за вас ще е 25%. За да се възползвате от допълнителната отстъпка, трябва да се влезли през профила си.
* Допълнителната отстъпка не важи за стоки, намалени с 50% и повече.
Ако имате проблем с допълнителните отстъпки, моля свържете се с нас.