Доставка и плащане
ДОСТАВКА
Доставката е напълно безплатна на територията на България се извършва чрез куриерски фирми Спиди и Еконт. Поръчките се обработват и изпращат до три работни дни.
В случай че, клиента реши да откаже пратката след преглед и тест, доставката и връщането са за негова сметка!
За доставки извън територията на България, моля свържете се с нас.
Потребителят получава SMS в деня на доставката, в който е упомената товарителницата и сумата, която трябва да заплати. В случай, че куриерът не открие лицето за доставка на посочения адрес, се свързва с него на посочения телефон, за да бъдат уточнени нов ден и час за доставка. Tria.bg не може да гарантира доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.
ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ
В случай, че не се чувствате удовлетворени от закупения продукт, Вие имате право и може да замените или върнете стоката в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването и. Моля, попълнете формуляра за връщане, който ще получите заедно с фактурата към вашата поръчка. Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.
*Бански и долни части на бельо като: бикини, боксерки, прашки, слип, боди, не подлежат на връщане по хигиенични причини. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.
Можете да ни ги върнете до: офиси на Спиди, гр. Бургас, ул. Шейново 46 (зад ДНА), за фирма МИТИ ООД, тел.0886 30 20 60 като връщането е за сметка на клиента
Ако желаете да върнете закупения продукт чрез куриерска фирма Еконт, връщането е за сметка на клиента. Адреса на който можете да върнете пратката е : гр. Бургас, ул. Оборище 57 ( Бургас Роял) за фирма МИТИ ООД, тел.0886 30 20 60.
При следващи връщания куриерските услуги за връщане или замяна са за сметка на клиента! Връщането може да се направи с компания Спиди.
Гаранционните условия според БДС-515-88-М12 са в сила от 30 (тридесет) дни от датата на закупуване на стоката и са валидни само на територията на Република България.
При разлепване, разкъсване, напукване, изтъркване или друг отстраним дефект стоката се отремонтира от търговеца, съгласно чл. 113 от ЗЗП в срок от (30) тридесет дни от датата на предявяване на основателна рекламация. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря в случай не несъответствие между потребителската стока и договора за покупко-продажба, съгласно чл. 120 от ЗЗП.
Изгубени или счупени аксесоари към закупената стока, като камъчета, мъниста, брошки, катарами и др., не се считат за рекламация!
Ако нещо си поръчате, и не отговаря на очакванията ви, можете да го откажете съгласно чл. 55 от Закона за Защита на Потребителите!